ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Ashley på omslaget av Fashion Magazine



Har hittat lite scans från september-upplagan av Fashion Magazine. Ashley Olsen är på omslaget och medverkar även i en intervju. Jag älskar att läsa intervjuer med dem, få se vad de har att säga och höra det från dem. Däremot är det inga bra bilder jag hittat hittills men så fort jag hittar bättre lägger jag självklart upp dem.

I tidningen står det lite om Elizabeth and James och denimkollektionen. Ashley pratar i artikeln om hur allt startade med E&J, hennes pojkvän Justin Bartha (som nyligen pratade om henne i en intervju) och hur det blir med barn i framtiden. Hon sade dessutom att hon och MK jobbar med olika saker i företaget. Ashley är själva huvudhjärnan i företaget, medans Mary-Kates kreativa sida är att berätta historier - hon jobbar med skildrandet och berättandet av en kollektion.





 

I mars förra året medverkade Mary-Kate i samma tidning. Vem tycker ni såg bäst ut här?


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Jag tycker Ashley ser bäst ut!

2010-07-25 @ 22:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt