ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Ashley Olsen i Instyle, juli 2010



Kommentarer
Postat av: paulina

Hej! Du jag bloggade en lindsay lohan blogg innan men slutade för jag tyckte inte det var så kul. Men har alltid varit intresserad av MK och Ash (typ förebilder) hehehe jag bara undrade om du ville ha någon att blogga med? För jag hade tyckt att det vore kul att blogga med dig om du vill om tvillingarna. Om du behöver hjälp de vill säga jag lägger gärna ut lite vad deras kläder är ifrån mm sådan skojigheter. skriv gärna tillbaka. Kram paulina

2010-07-19 @ 18:19:36
URL: http://blogg.veckorevyn.com/paulina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt