ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Ashley poserar med peruk i V Man



I det kommande numret av V Man kan man hitta Ashley Olsen posera vilt framför kameran. Hon ser ut att längta tillbaka till den mörka sidan men det är bara en peruk. Jag hittade - på mary-kateandashleyimages.com -  lite bilder och en liten intervju. Ash sade bland annat att hon absolut känner sig som en hippie-tjej.


Ashley om hennes val att komma in i modebranschen: "
Som jag ser det hade jag en karriär som barn. Jag hade en karriär i en industri där median ungefär... De är besatta av 'the young girl thing'. Men när jag fyllde 18 flyttade jag till New York och sen dess har jag inte gjort någonting för att vara en kändis. Jag har övergått från att agera som barn till att göra något som jag själv har valt - till att vara en del av modebranschen... Uppfattningen från utsidan är väldigt annorlunda därför att det finns kändismärken, människor som Jessica Simpson och Kimora Lee Simmons, de är kändismärken för att de har sina namn på dem."


Om att jobba med Mary-Kate: "The Row är verkligen någonting jag gör medans min syster fortfarande vill fokusera på skådespeleri. Hon är min partner i The Row, men hon tillitar mig med allting. Jag menar, jag ser henne typ tio gånger om dagen."


Om att vara annorlunda från MK: "När jag var 14, 15, 16, 17 var det jobbigare därför att vi fortfarande var väldigt lika. Vi var tvungna att gå igenom vad som var speciellt för oss och sen var median tvungen att gå igenom det... Jag har aldrig varit så engagerad i media för att säga att jag är annorlunda. Jag gjorde faktiskt det motsatte och gömde mig i mitt inre. Jag bara; Se hörni!' Jag vill vara bakom kulisserna och jag vill inte att alla ska veta allt om mitt privatliv. jag har ett jobb som jag tar väldigt seriöst och jag jobbar väldigt hårt."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt