ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Ashley i intervju

Ashley Olsen var nyligen i Boston. Då passade en tidning därifrån på att göra en intervju med henne.
De pratade om mode, Influence och om ryktena om en återförening med Huset Fullt.


En fråga var hur det var att vara en "Olsen-twin" och hur det hade påverkat hennes karriär.

'Det öppnade upp många vägar för mig i början, för att folk var nyfikna, så det hjälpte. Men människor kommer automatiskt att skriva vad dom vill. Det var hårt först. När vi startad The Row sa jag: 'jag vill inte att folk ska veta att jag är bakom det,' men du kan ju inte ljuga för dem du säljer till.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt