ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Lizzie fick kyssa Chace Crawford

Mary-Kate och Ashley Olsens lillasyster Elizabeth har precis spelat in filmen Peace, Love and Misunderstanding där hon bland annat får kyssa Chace Crawford. Hon förklarar om den heta kyssen:

"Han är typ mästaren av det [filmkyssar] efter Gossip Girl. De hånglar med varandra hela tiden. Jag kände att jag var i trygga händer för jag vet inte vad reglerna är när man kysser någon. Man ska inte, nja... Jag tycker att det är en bra regel att inte använda tunga. Chace är en bra kille. Han är väldigt sydlig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt