ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Elizabeth Olsen: Dem har hanterat det bra!

Elizabeth - som är tre år yngre än sina sykson Mary-Kate och Ashley - fick sin första "smak" av att agera på hennes systrar i filmen "The Adventures of Mary-Kate och Ashley: Fallet med Thorn Mansion. "När jag var en liten, hämtade mina föräldrar mig från grundskolan och mina systrar var redan på inspelningsplatsen, så min tid efter skolan var i princip att hänga där, säger hon till THR. "Det blev liksom" Hej Lizzie, vill du vara på den här? "Jag bara, "Okej!" och sedan skulle de sätta tuggummi i mitt hår. "Elizabeth fick frågan vad hon fått lära sig av sina syskon. "Att vara känd är en riktigt konstig sak, och jag tror att mina systrar har hanterat sig bra Det är verkligen något för mig att veta att du aldrig behöver fastna i det; Du kan bara gå vidare med ditt arbete. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt