ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Filmer

Hej! :) Skulle inte ni kunna lägga upp lite info om vilka filmer dem är med i samt vad man kan köpa dem? ;) Lite osäker på om jag har alla eller inte

Svar: Om ni klickar på länken "om MKA" i headern kommer ni kunna läsa det mesta om tvillingarna, bland annat har jag skrivit alla filmer och tv-serier som de medverkat i. Klicka här för att komma direkt till filmografin.

På frågan vart man kan köpa deras filmer är jag lite osäker. När jag var liten fanns de i varenda filmaffär men med tanke på att det var ett tag sen de gjordes så är de inte lika populära längre. Många går att beställa på cdon.se och liknande internetbutiker och då kan man få dem för ett väldigt bra pris också.

Dessutom kan man ju streama de flesta filmer online nuförtiden, bland annat på http://www.solarmovie.com/.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt