ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Uppdatering

Bloggen har varit lite off den senaste tiden, iallafall från min sida (Elle). Som jag sagt innan, går jag sista året i grundskolan, alltså 9:an. Nu vid slutet av terminen har vi massor med inlämningar, vanliga prov & nationella prov. Därför blir det att jag tar bloggen i andre hand. Innan tog jag alltid den först.
Men så fort alla nationella prov är gjorda kommer jag vara tillbaka med min vanliga uppdatering. Jag tror att dem är slut v.19 eller något sånt.
Kramar i massor
Elle

Kommentarer
Postat av: aybaybay

Shuhu tjejen vilken söt blogg du har!



Vill du få chansen att vinna en jätte fin ny plattång, gå in på aybaybayblogg och tävla, kanske blir du som vinner ;D



www.nattstad.se/aybaybayblogg



Peace love <3 :D

2011-04-04 @ 10:21:46
URL: http://nattstad.se/aybaybayblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt