ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Flikar under headern

Om man vill flytta upp kategorierna och arkivet under headern istället för i sido-menyn så kan jag förklara hur man gör.


1. Gå in i din stilmall och lägg till följande kod längst ner.

 
3. Gå nu in i dina kodmallar och lägg till följande kod där du vill ha flikarna. Om ni vill ha som jag så lägger ni in den under <div id="header"> <h2>${BlogDescription}</h2> </div> (ni kanske ínte har exakt samma i er kodmall)



4. Nu kan du börja skriva in adresserna som du vill att de ska länka till. Då  byter du ut "#" mot adressen. "Kategori" byter du ut mot Titeln du vill ha och "Länk" byter du ut mot Titeln på själva kategorin. Kolla på bilden nedan om ni inte förstår.



5. Om ni vill byta färger, typsnitt och storlek på texten och själva rutorna så går ni in i stilmallen. Glöm inte att spara kodmallen och göra likadant på arkiv-, inlägg- och kategorisidan först bara!!


Kommentarer
Postat av: Nanaki

Hej!

Först vill jag bara säga att du har gjort ett bra jobb med denna bloggen :)



Det andra är att detta funkar inte för mig.

Vad kan jag ha gjort för fel?

Tacksam för svar! <3



MVH

Nanaki

2010-09-12 @ 21:13:44
URL: http://nanakihibiskus.blogg.se/
Postat av: W.I.L.M.A

Det funkar inte alls :(



Det hamnar ju där headern ska sitta, + att det hamnar uppifrån och ner. Inte på en rad !Vad har jag gjort för fel :(?

2011-09-10 @ 16:59:25
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt