ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Spencer Pratt pratar ut



Spencer Pratt har ändrat sitt utseende lite medans han gömt sig undan pressen sen hans separation med Heidi Montag.

Många frågar om Speidi faktiskt har gjort slut på riktigt och Spencer berättar för People Magazine att de "älskar varandra men jag är en famewhore och jag kommer aldrig att växa ur det. [Heidi] vet det och vill inte det. Jag vill ha all form av press. Hon tror på dålig press. Min kärlek för berömmelse och hennes kärlek för hundvalpar kommer aldrig sluta bra. Hon vill bara hajka och umgås och bli lugnare."

26-åringen förklarar även sin nya, skäggiga look. " Jag byter upp det. Jag har alltid haft blont, rakt hår. Nu ser jag mer ut som en Hollywood-producent. Jag är en konstnär nu. Jag har till och med ett staffli. Jag kommer ha en konstutställning och ett galleri."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt