ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Inspelning av Gossip Girl säsong 4 i full gång

Den nya säsongen av Gossip Girl-serien drar igång redan i höst! Här är några bilder från inspelningen i New York på Vanessa och Dan som spelas av Jessica Szohr respektive Penn Badgley. Denna höst kommer vi bland annat få se Serena och Blair, som spelas av Blake Lively respektive Leighton Meester, spendera sommaren i Paris och det har ryktats att de får sällskap av Chuck, Ed Westwick, som måste ha återuppstått! Vad vi har hört så har han en ny romans i kärlekens stad!

Säsong 4 har premiär den 13 september i USA men jag vet inte när den kommer till Sverige.




Dan och Vanessa får stanna i New York under sommaren...



...medans Blair och Serena får roa sig i Paris.


Nästa säsong verkar bjuda på en och annan catfight - här blir Serena nerputtad i en fontän av Blair.


Och Chuck kommer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Vad kul att få se lite bilder på Vanessa och Dan också, har bara sett bilder på de andra under inspelningarna hittills.

2010-07-13 @ 12:05:44
URL: http://jessicaszohrsstil.blogspot.com
Postat av: Linda

åh vad jag längtar!! jag vet inte om de tär till någon tröst kanske, men jag går alltid in på ch131.com så kan jag se avsnitten bara några timmar efter de har sänts i usa :)

2010-07-14 @ 13:20:24
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt