ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Sminktips från tvillingarna



MK: "Gå aldrig någonsin och lägg dig med smink. Jag tvättar alltid ansiktet innan jag går och lägger mig och, när jag inte jobbar, använder jag bara läppglans och puder. Jag tränar också yoga."

Ashley: "Jag gör det ganska enkelt. Jag tvättar alltid ansiktet och smörjer in mig innan jag går och lägger mig. Om jag inte jobbar tycker jag inte om att ha mycket smink - bara lite concealer och läppglans. jag tycker också om att träna yoga och spela golf."

- MKA till tidningen Blush, 2003.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt