ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Tvillingarna pratar om sitt modeskapande

Mary-Kate Olsen har sömnlösa nätter på grund av mode. Stil är en stor del av hennes liv - hon driver ju tre klädeslinjer med sin syster - och hon oroar sig mycket om det.

Mary-Kate sa till MSN: "Jag är så galen. Jag kan kolla på någonting nu och säga en sak om det. Jag går hem, kan inte sova och har ett helt annat perspektiv av det hela morgonen efter."

Ashley anser att paret designar kläder för att de delar idéer om vad som ser bra ut. Hon sade: "Jag tror att vi båda hittar intresse i samma saker. Vi älskar tyg. Vi älskar passform. Vi älskar färger. Fashion beror på personen. Om du känner dig bekväm i det och mår bra i det, är det vad folk noterar. Jag själv, jag bara älskar vackra saker. "

Hon avslöjade även att deras varumärken är väldigt intima affärer, med endast 15 personer på kontoret. Till USA Today sade hon: "Vi har jättebra samarbetspartners och dessa stora varumärken, men vi gillar att jobba i intima miljöer. Det är verkligen händerna-på och ekologiskt."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt