ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Mary-Kate försvarar sig



I juni 2008 spreds det en massa nyheter om Mary-Kate, som tydligen börjat festa jättemycket. Allt startades efter att hon ramlat när hon lämnat nattklubben Foxtail i Los Angeles en sen natt. Så här sa Mary-Kate själv om händelsen:

"Jag säljer inte mitt liv, och jag kommer aldrig göra det. Jag känner inte ett behov av att tala om för tidningen att det som de säger är falskt. Häromdagen stannade jag i en bar med två vänner i fem minuter för att säga hej till någon. När vi kom ut fanns en skara av paparazzi så vi alla sprang till bilen eftersom jag inte tycker om att bli fotograferad. Jag försökte hoppa in i bilen och så halkade jag för att det var ett säte i bilen och jag kunde inte greppa tag i någonting. Jag bokstavligen föll till marken och kom sedan upp och hoppade tillbaka in. Men, naturligtvis, nästa dag fick jag flera samtal som sa: "Det finns en video där du faller ut ur ett fordon." Senare skriver de att jag var "full och är inne i en dricka och festa-period! '"

 

På videon här nedan ser hon faktiskt lite full ut men jag tror inte MK skulle ljuga om det. Hon skulle nog inte skämmas för att varit ute och festat när hon är 22 år. Det är inte konstigt direkt, men jag antar att hon blir irriterad när det inte stämmer och det var på grund av fotograferna som hon ramlade. Kolla vad nära de står!







Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jaaa Kolla På The Hills! Den Är Verkligen Bra!!! :D

2010-08-26 @ 00:08:21
URL: http://magdaaalena.blogg.se/
Postat av: Barbie

HAH!

2010-08-26 @ 09:25:57
URL: http://thabarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt