ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Megan Fox vill inte sluta som Marilyn Monroe


Megan Fox startade sin karriär sida vid sida med mary-Kate & Ashley i Hilday in the Sun

Transformer-stjärnan Megan Fox är bland världens hetaste kvinna och i höst ska hon medverka i nya skräckisen Jennifer's body, hon mår inte bra. Hon tycker att hon är mentalt sjuk och vill inte sluta som Marilyn Monroe som misstänkts ha tagit livet av sig för över 40 år sedan.

"Jag har absolut någon sorts metalt problem men vet inte exakt vad," säger hon enligt The Sun. "Jag har i princip läst varenda bok om Marilyn och det som hände henne kan hända mig. Jag kämpar hela tiden med tanken att jag är en borderline-personlighet och en släng av mild schizofreni."


Kommentarer
Postat av: Amina

Svar: Eller hur!

2009-09-04 @ 16:40:21
URL: http://baraamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt