ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Paulina Porizkova är fettet i ANTM

Paulina Porizkova var den tredje supermodellen att få sitta i juryn till "Americas Next Top Model", efter att först Janice Dickinson och sedan Twiggy slutat. Men nu verkar det som att vi kommer få se en ny jurymedlem i tv-serien.

Enligt Paulina själv kom beskedet genom ett telefonsamtal på hennes 44:e födelsedag. "De sa att anledningen till att jag sparkades var för att 'Americas next top model' har blivit för fet och att de var tvungen att skära bort lite. Och att jag var fettet, sa hon i 'The late late show'. " 


Men Porizkova tror att den verkliga anledningen till att hon inte längre får döma tillsammans med Tyra Banks var hennes ego."Det var antingen det eller mitt otroligt stora ego. Som jag inte ens var medveten om förrän producenterna sa till mig att jag har problem med mitt ego," sa stjärnan.

Jag tycker det var lite onödigt av preoducenterna, men jag kan inte vänta tills jag får se vem nästa blir.


Kommentarer
Postat av: Moa

Jo det kan vi göra! :)

2009-05-19 @ 09:15:27
URL: http://mouya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt