ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Kändisarna med bra klädsmak

Nu tänkte jag sätta ihop en kort lista över mina favorit-stilikoner. Tvillingarna kom såklart med på listan, för det är ju en av anledningarna till att jag tycker om dem, för att de har så bra stil. Med på listan kom även två andra unga tv-serie tjejor. Det roliga är att alla fyra har någon sorts relation till varandra och så är alla blondiner för tillfället.

Ashley Olsen


Ashley Olsens stil skulle man kunna beskriva som sofistikerad, men det varierar såklart. Vissa dagar går hon ut något helt modeinspirerat men ibland kan hon synas ute i trasiga jeans och någon t-shirt, men såna dagar har väl alla ibland. Själv har hon sagt ungefär så här: "Jag är väldigt jordnära och händig och jag har en tendens att klä mig sofistikerat men konservativt."

Lauren Conrad


Själv vet jag inte mycket om Lauren Conrad som person men jag vet att hon kan få nästan vad som helst att se bra ut. Hon är intresserad av mode och har t.o.m en egen kollektion. Hon tycker om att bära Elizabeth and James (bilden högst upp i mitten) och sa så här till The Chicago Sun Times: "Jag har alltid älskat hur Ashley Olsen klär sig. Jag älskar Olsen-tvillingarnas stil. De vill verkligen prova allt. De här tjejerna följer inte en trend, de skapar sina egna trender.
Vem som helst kan öppna en tidning och klä sig hur någon säger åt en att klä sig. Det tar tid att skapa en stil och Olsens är modiga och tar risker. Jag har bärt hela kollektionen."

Mary-Kate Olsen

Mary-Kate Olsen har väldigt blandad stil, skulle man kunna säga. Ni kanske kommer ihåg när hon gick runt med stora, färgglada trasor och en massa armband och halsband och jag vet inte vad. Nu för tiden tycker jag att hon oftast klär sig riktigt snyggt men jag vet inte riktigt hur man ska förklara det. Hon kör i alla fall sin egna stil, den saken är säker. Till Fashion Magazine sa hon så här tidigare i år: "När jag klär på mig tänker jag på det som klä-på-mig-tid, som om kläderna är kostymdelar. Det är därför jag gillar vintage - det har en historia bakom det. Jag är inte rädd för att gå ner för gatan i något som andra skulle tycka vore galet. Vad jag inte kan stå ut med är att se ut som alla andra."

Nicole Richie

Ni kanske såg mitt inlägg för några dagar sen om att Nicole Richies stil liknar MKs ganska mycket. Nu ska jag inte säga att någon härmar varandra eller något, det kan ju bara ha blivit så eftersom båda är intresserade av mode. Hennes stil är för det mesta jättefin och chic men hon tycker inte om att köpa kläder i onödan verkar det som, lyssna bara på det här citatet: "Jag har aldrig tyckt om stora bröst. Jag kan inte föreställa mig hur det skulle vara att alltid vara tvungen att ha på sig en behå."

Kommentarer
Postat av: liv

Jag vad hade man inte gjort för deras garderober??=)

2009-03-15 @ 20:21:54
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: c a s p e l i h n a

Vad tycker du om att skolorna tvingas sparka lärare??

2009-03-16 @ 07:57:38
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt