ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Mary-Kates erkännande!



Förra veckan när MK var på ett cocktailparty i New York, berättade hon för Just Jared hur jobbigt det kunde vara att heta Mary-Kate Olsen. Som vi redan vet så verkar ju paparazzi-fotograferna bara bli fler och fler och jobbigare och jobbigare. De följer numera nästan alla kända personer, vissa mer än andra och MK har berättat föut att det är en av anledningarna till att hon trivs bättre i NY. Även om hon är en kändis har inte paparzzin rätt att trampa in på hennes privatliv. "Det är en dålig ursäkt", sa MK. "Jag har varit i den här branschen sen jag var 6 månader gammal. Jag är 150 cm lång, det är inträngande. Paparazzin hoppar över min inhägnad (i LA) och det är galet!"
Hon berättade en historra om att hon blivit avkörd från motorvägen av paparazzin i Los Angeles. "Det blev aldrig skrivet om", erkänner MK, "Men det är farligt när bilar följer efter en så nära!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt