ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Nate Lowman biografi

Nate Lowman föddes 1979 och är alltså åtta år äldre än Mary-Kate. Han är en konstnär, bosatt i New York och har bland annat sin konst i Maccarone Gallery i västra New York. Jag vet inte riktigt när och var han träffade Mary-kate men jag tror jag vet ungefär hur. Nate är nära vän med en annan New York-konstnär som heter Dash Snow. Dash är MKs föredetta pojkvän Maxwell Snows äldre bror. Max, som han kallas, var tillsammans med Mary-Kate ganska länge under 2006 och 2007, men enligt rykten var han inte så snäll mot henne och gjorde så att hon och Ashley inte kom bra överens.

Det finns inte mycket mer fakta om honom eftersom han inte är någon kändis, men det kanske kommer fram något senare. Här kommer iallafall lite bilder:


Nate har fått MK att börja cykla. :)


Nate som DJ på ett Burberry-event tidigare i år.

Av Nate år 2006. Bild: philipsdepury.com

(Till Linda som ville veta lite mer om Nate)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att han och MK passar bra ihop, dom är båda "konstnärliga", han är ju konstnär, men mk´s stil är ju också konst.

2009-07-14 @ 18:29:28
Postat av: Renée

Sv: Jo men det tycker jag också :) MK har faktiskt gått i en konstklass förut och är allmänt intresserad av det. Jag tror Nate kan ha bidrat lite med det.

2009-07-14 @ 22:03:47
URL: http://mka0lsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt