ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Mary-Kate om Ashley

Oavsett om hon vet om det eller inte, så har min syster varit min bästa lärare. I unga år hade vi mycket skilda personligheter, som en nallebjörn var hon lugn, tillgiven och kärleksfull, vilka är adjektiv jag inte nödvändigtvis skulle använda för att beskriva mig själv vid den åldern (lättretlig och envis vore lämpligare). Men genom att bara observera hennes demeanor lärde hon mig att vara på ett annat sätt: Jag lärde mig att vara tillgiven. Jag lärde mig att kompromissa. Jag lärde mig att tuff kärlek inte alltid är det enda alternativet. När man mognar blir personligheter sammansatta. I Ashleys fall utvecklades hon till en kvinna med stark prestationsvilja (hon jobbar tolv timmar om dagen numera) och beslutsamhet (hon var den som övertygade våra föräldrar att köpa våra första par klackar - röda en-tums plattformar med körsbär på dem). Hennes mest dominerande egenskap skulle vara hennes naturliga affärssinne (utan någon tidigare relationfick hon Lauren Hutton att göra våran Vår 2008 Look Book för The Row) och dessa är endast mindre exempel. Passionerad och sann till sina övertygelser är Ashley en beundransvärd kvinna som lever sitt liv med stor omfattande integritet, lojalitet och kärlek. Det har varit en ära att se henne växa upp och utvecklas på denna tjugotvå-åriga resa och samtidigt uppfylla sin roll som VD, modedesigner, affärspartner och syster. Med ett rent hjärta, oavbruten entusiasm, konsekvent drift och ändlös förnyelse, är Ashley Olsen en person som har och fortsätter att påverka mig och personerna i hennes liv att göra bättre ifrån sig, arbeta hårdare, skratta mer, leva längre, vara starkare, och veta att allt är möjligt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt