ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

MK lunchar

Nu var det ett tag sen jag skrev något nytt om MKA, men jag har tyvärr inte hittat något. Men nu, äntligen, så såg jag en liten "artikel" på tidningen Peoples hemsida om Mary-Kate.
Hon syntes på ett hotell i Beverly Hills tillsammans med pojkvännen Nate Lowman och ett par vänner. De satt och åt lunch och MK såg väldigt glad ut. Hon ska ha haft på sig de fula solglasögonen från i somras, ni kanske vet vilka men jag lägger ut bild. ;)
Mary-Kate tog rökpauser då och då och Nate höll snällt upp dörren åt henne. Har tyvärr inte hittat bilder än. :(



Hon hade på sig såna här solglasögon, fast blåa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt