ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Ashley om Mary-Kate

Det första plagg som min syster blev kär i var ett par svarta spandexshorts med svarta fransar längs sidorna. Vi var bara sex år gamla men jag kommer ihåg att hon vägrade ta av sig dem vart vi än gick. Hon älskade dem och så var det. Men det är så det är med Mary-Kate: Bara hon skapar och bryter mot reglerna i hennes liv. Jag kommer ihåg i High School - jag tror att det var inför balen eller en vinterformell - min syster var inte glad över en klänning i kimono-stil som hon skulle ha. Så hon gjorde det ända hon kunde. Hon tog tag i en häftapparat, gjorde om den helt, och gjorde den till sin egna - synliga häftklammrar och allt. Hon är försedd med den sällsynta gåvan av individualitet; hon behöver inte godkännande från någon eller något. Jag litar på att hon alltid säger som det är. En del som har gör min syster till en så ärlig själ är hennes orubbliga lojalitet till hennes vänner och familj. När det är en middag eller en speciell händelse måste min syster vara ledstjärnan för hela processen. En gång när en kompis fyllde år gick hon ner på händer och knän för att täcka huset i mossa. Det var bara en av de många magiska saker som hon gör för de hon bryr sig om. Den här boken handlar om inflytande: det har varit en resa för mig att ta reda på vem jag ser upp till och varför. Och för varje steg på vägen har Mary-Kate varit med på turen. Utav alla fantastiska, talangfulla och respektinspirerande människor jag har blivit välsignad att träffa i den här världen, kontakten som jag delar med min syster påverkar mig mest av allt. Bara genom att vara sig själv lär Mary-Kate mig någonting nytt varje dag. När jag tittar tillbaka ser jag att min syster alltid har burit sig själv på ärmen - bara att nu är det inte längre fransar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt