ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Mary-Kate vill bli brun!

MK måste vara en av de kändisar som flyger mest mellan Los Angeles och New York. Ja hon kom ju till LA för bara några dagar sen och i måndags hade hon redan tröttnat på värmen, för här kan ni se bilder när hon tar flyget tillbaka till storstaden.
Och i och med allt detta pendlande så hinner hon ju aldrig sitta tillräckligt länge i solen för att bli brun så istället solar hon på solarium.
A, nu kanske det blev lite konstigt formulerat men allt jag ville ha sagt var att ni kan kolla på bilden nedan och så vill jag säga att det faktiskt inte är bra att sola för man får ful hud när man blir äldre (enligt aftonbladet iallfall).


Om jag ska säga något om hennes outfit så tycker jag att den inte är sådär jättefint. Om jag såg den här bilden är det iaf inte så att jag tänker att jag vill ha såna kläder. Det ser ruggigt kallt ut om man jämför med bakgrunden och kollar man på tjejen bakom förstår man iallafall att det inte är juli längre. Jag undrar om Mary-Kate saknar sommaren eftersom hon både vill vara brun (fast vem vill inte?) och ha extremt lite kläder på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt