ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Ashley på lunch



I går var Ashley tillsammans med sin pojkvän, Justin Barta, på restaurangen Orso i Los Angeles. Hon hade på sig en grå tröja med jeans och över det hade hon någon stoor stickad tröja. var inte så förtjust i tröjan men med sina accessoarer lyfte hon upp det hela så det blev helt okej.
På senare tiden har det blivit mycket spekulationer om att ett giftermål mellan Ashley och Justin kanske är på väg. De har ju dejtat ett tag nu, men jag skulle nog inte förvänta mig något än.
Karl Lagerfelt frågade tvillingarna i en intervju till deras bok, Influence, hur det stod till med deras planer om äktenskap och barn. Mary-Kate svarade då:

"I don't feel the need to get married.
But Ashley wants children. I'll be a great aunt or godmother. "

Det var inte det jag hade väntat mig av Mary-Kate, men jag menar, hon är ju bara 22 år så hon har ju ganska lång tid på sig att ändra sin åsikt. Här kmr fler bilder på Ashley:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt