ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

FIRA MKA!?

Hej!
Så jag har tänkt på detta ett tag nu, nu tar jag chansen!
Tänk er att alla Mary-Kate & Ashley fans från hela världen, samlar ihop sig och gör en "Grattis på Födelsedagen" video!
Jag hade tänkt att man tar ett kort på sig själv, (måste inte visa sitt ansikte) där man håller i ett papper där det står typ "Grattis MKA" eller något sånt!
Eller att man spelar in en video hälsning där man säger "Grattis på Födelsedagen"
Tanken med denna videon är sedan att försöka skicka den till Mary-Kate & Ashley.
Jag är inte alls säker att det kommer funka, men man kan alltid försöka! Man kan kontaka på twitter, facebook. Vi måste göra allt vi kan!
Detta kommer blir jättekul, och säg nu till alla era kompisar om att vara med i detta!
För vi ska göra något stort!
Här är reglerna!
• Ta ett foto på dig, när du håller i ett papper där det står typ "Happy Birthday".
• Eller gör en video, där du säger "Happy Birthday". MAX 15 SEC
• Send to [email protected] innan den 31 Maj.
• Säg till alla kompisar! :)
• Var kreativ & ha kul!
KOM IGEN NU ALLIHOPA!
SPRID VIDARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt