ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Efter regn kommer alltid solsken

Elin: Jag undrar om du någonson hittat en bild på systrarna när det regnar? känns som att de är i NY när det är fint väder där annars alltid i L.A humm.

Svar: Hej Elin! Jag har också tänkt på det och det konstiga är att det är väldigt sällan de syns i dåliga väderförhållanden. Har letat igenom lite och hittat några få, enstaka bilder på tvillingarna i regn och snö. Väldigt märkligt, jag menar, New York har väl inte alltid sol? Trodde det var ungefär som här...


Mary-Kate en snöig dag i New York år 2005.

 
Mary-Kate och Ashley ute en snöig kväll i februari i år.


En regnig dag i februari 2005.


Den 6 september 2008 var Mary-Kate tvungen att gå till en modevisning så du skulle inte lite regn få stoppa henne.

Kommentarer
Postat av: lina

hej, jag undrar bara ifall Mary-Kate någonsin har uttalat sig om sina ätstörningar, i intervju och liknande. skulle vara kul att läsa om! :)

2010-09-27 @ 21:35:31
URL: http://linakl.blogg.se/
Postat av: elin

tack! :)

2010-09-30 @ 02:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt