ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Ashley Olsen kan snart ha en ring på fingret



Tidningen US Weekly har spridit ett litet rykte som jag nu tänkte dela med mig av.

Det är nämligen så att de har fått reda på, från en källa, att Justin Bartha håller på att leta efter en förlovningsring och väntar på det perfekta tillfället att fria till Ashley Olsen. De har varit tillsammans i över två år nu och nu vill inte Justin vänta längre. Tydligen har han friat förut, men hon har då sagt nej!

Deras vänner tycker att de passar väldigt bra tillsammans. En annan källa säger att "Ashley has always been the more centered of the twins, and Justin is centered, to. They mix well with each other's friends and calm each other. Justin’s a hard worker and sees acting as a business. Ashley runs successful brands and has a strong work ethic."

Jag tycker det vore jätteroligt om det här vore sant! Men är inte hans planer lite förstörda nu?

Kommentarer
Postat av: Jacqie

Hoppas att de förlovar sig denna gången :) Vore jätte kul för dom passar så bra tillsammans tycker jag. Vad tycker du? :) Ha en fin söndag!

2010-10-17 @ 11:35:52
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt