ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Ash säljer sitt hus



Ashley köpte ett hus nära Hancock Park i spansk stil i december 2007. Hon betalade $1,575,000 för sitt nya hem och enligt the Real Estalker har Ashley nu rankat det som $1,399,000.

Huset byggdes 1928 och hade då 4 sovrum och 3 badrum. Ashley renoverade badrummen, gjorde en ny uppfart och installerade en ny luftkonditionering. Det verkar som att hon kommer förlora pengar, så varför säljer hon det nu?



Ashley Olsen köpte i slutet av 2007 ett "litet" hus på N. Mansfield Avenue, Los Angeles, CA för  $ 1.575.000. Huset har 216 kvadratmeter och i det hittar man bl.a.  4 sovrum, 3 badrum, uppvärmd utomhuspool och ett dubbelgarage. Andra våningen har balkong med träräcken och uteplatsen omfattas av en kaklad pool och spa som ger känslan av ett riktig tropiskt klimat. Huset ligger i området Hancock Park, inte långt ifrån familjens hus i Encino.

Från ett gammalt inlägg om tvillingarnas hus. Läs mer här.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror inte att hon behöver bekymra sig om att hon förlorar pengar. ;)

Hon kanske bara vill bli av med huset och inte orkar tänka på att hon förlorar pengar. Vet du om hon köpt något nytt hus eller vart hon bor nu isåfall?

2010-02-10 @ 18:50:19
URL: http://malyn.se
Postat av: lee

mysigt hus, skulle lätt kunna bo där:)

2010-02-10 @ 19:06:39
URL: http://leetornberg.blogg.se/
Postat av: Svar

Malin: Ja, du har säkert rätt. Nej tyvärr vet jag inte det och jag tror att hon försöker hålla det hemligt - så gott det går iallafall. :)

2010-02-10 @ 19:10:21
URL: http://mka0lsen.blogg.se/
Postat av: Jacqie

Det där huset skulle jag vilja bo i, det är så fint tycker jag :) Jag tror inte hon behöver bry sig om att hon förlorar pengar hon har ju mycket av det så :P

2010-02-11 @ 11:29:32
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt