ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Huset Fullt blir film



John Stamos
berättade för NY Daily News att han planerar att göra film av serien som han blev känd igenom - Huset Fullt. "Jag jobbar på en filmidé," berättade han, "Men det skulle inte vara vi som spelade oss själva. Jag är inte 100% säker,men det skulle säkert utspela sig i de första åren."

John hade faktiskt redan börjat tänka på vilka som skulle kunna bli de nya skådisarna. Han sade: "Jag ser Steve Carrel som [Bob Sagets karaktär] Danny Tanner och Tracy Morgan som [Dave Couliers] Joey Gladstone för att han är så rolig." Han sade inget om vem som skulle få spela Mary-Kate och Ashleys roll som Michelle Tanner men i sin f.d. karaktär Farbror Jesse vill han gärna ha James Franco.

Som ni kanske vet är familjen fortfarande väldigt nära varandra. "Vi är väldigt nära allihopa. Jag såg Ashley för några veckor sedan. Bob och Dave ser jag väldigt ofta."

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh ja älskade den serien. Såg den hela tiden=D



Svar på det du skrev på min blogg;

Jag har ju inte designat den nått, för jag har inte en blekaste hur man gör=D

2009-06-06 @ 17:08:59
URL: http://iidabjurman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt