ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

MKA kommenterar sina outfits

1991, Emmy Awards:



Ashley: "Åh, herregud. Vi har kvar de där kläderna. Min mamma sparade dem."
Mary-Kate: "Vi var så söta. Vi är känslosamma. Vi sparar många minnen."

1991, Lansering av Michelle-dockan.

Ashley: "Nu, det där är sött "
Mary-Kate: "Vi är tillbaka i vår söta fas."
Ashley: "Det där är Michelle-dockorna som är baserade på vår roll i Huset Fullt."

1996, Premiären av Alaska.


Ashley: "Det här är väldigt Barbra Streisand."
Mary-Kate: "Väldigt, väldigt."
Ashley: "Men jag var så exalterad över den där klänningen. Den klänningen var så cool då. Åh, Gud. Kolla på oss. De där solglasögonen."
Mary-Kate: "Det där är inte Barbra Streisand-glasögon; det är Howard Stern-glasögon."

1998, Premiär av Spice World:


Ashley: "Det här var en väldigt pinsam fas. Kolla på de där jackorna. De är så coola, va?" (Rullar med ögonen)
Mary-Kate: "Ja, precis." (Rullar också med ögonen.) "Väldigt Rosie O'Donnell."

1999, ABC Press Fest


Ashley: "Åh söt, MK. Det var när jag verkligen var längre än dig."
Mary-Kate: "Ja, det verkar så."

2002, Vanity Fair Oscar Party


Mary-Kate: "Att klä oss likadant gick bra då men nu skulle vi aldrig gå ut med likadana kläder. Jag gillar att vara rolig. Jag bryr mig bara inte. Jag går ut på middag i mjukisbyxor och en tröja. Så länge jag känner mig bekväm.
Ashley: "På premiärer eller andra händelser brukar vi klä oss helt annorlunda nu. Jag gillar att vara stilig och elegant men funkig samtidigt."

2002, Lansering av Dualstar i London


Mary-kate: "Jag hatade att ha de där maktkostymerna."

2002, Premiär av Austin Powers.


Ashley: "Där var vi väldigt tvilling-iga. Just nu är vi inne i en allting-olika-men-ändå-samma tvillingperiod."
Mary-Kate: "Men det var vad vi var kända för. Om vi var på en premiär eller gjorde en fotografering skulle vi vara likadana. 'Okej -  samma men olika'."

2002, MTV Video Music Awards.

Ashley: "Whatever."

2002, på Hawaii


Ashley: "Hoppsan. Där var min Baywatch-bild."
Mary-Kate: "Ja, men du ser snygg ut."
Ashley: "Hur rädda var inte vi när vi insåg att vi blev fotade? Jag sade till och med till Mary-kate, 'Vet du vad som skulle vara det värsta? Om någon tog en bild på mig springades i min bikini.' Sen vände jag mig om och där var de."

2003, Öpnning av Fox Sports.


Ashley: "Jag hatar de där kläderna. Jag ser så tjock och ful ut. jag kommer ihåg att jag hatade hur jag såg ut när jag lämnade huset. Vad tänkte jag på?"
Mary-Kate: "Ursäkta mig, jag rapade just." (Mycket skrattande)

2003, Inspelning av New York Minute.


Mary-Kate: "Vi hade de där kläderna hela tiden eftersom filmen utspelar sig under ett dygn."
Ashley: "Jag gillade "bling" kläderna. Jag tyckte det var kul och roligt. Jag gillade min Beyoncé-look."

2003, inspelning av New York Minute.¨

Ashley: "Jag grät för det var så mycket människor i Times Square och jag hatar stora folksamlingar. Plus att jag bar en baddrock. Skulle inte du ha gråtit?"
Mary-Kate: "Vi var så gömda och fastklämda och sydda och tejpade att inget kunde hända, men det var vädligt galet."


2003, Premiär av Charlies Änglar: Utan Hämningar

Ashley: "Jag älskar de här kläderna!"
Mary-Kate: "Det där var så himla roligt."
Ashley: "Vi var med i filmen. Men vi jobbade bara med den i en timme en dag."
Mary-Kate: "Drew var riktigt söt."

2003, Shopping i Malibu (Matt K, Ashley, David K, Mary-Kate)

Mary-Kate: "Det var en fin dag, men det är väldigt obehagligt när folk förföljer en."
Ashley: "Man skulle kunna tro att jag vant mig vid det här laget."

Om att byta hårfärg:

Mary-Kate: "Jag färgade mitt hår mörkbrunt för att jag tyckte att det var dags för en förändring. När du blir äldre skapar du din egen identitet."
Ashley: "Vi har alltid varit olika. Det är bara det att nu, för första gången, börjar omgivningen se det så."

2005, på en tennismatch.

Ashley: "Ärligt talat vet jag inte när vi började klä oss så där. New Yorks väder gör att du kan lagra mycket och vi tycker om bära stora, stora saker och det blir fotograferat. Om du tittar på bilder av oss gå på gatorna så vet du att  vi inte försöker att se ut som sexsymboler. Att klä sig handlar om att ha kul. Jag tyker att den bästa komplimangen är "bedårande"."


Från tidningen Allure, 2004 och Barbie Magazine, 2005.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommenterade dem, dom här bilderna? Nyligen?

2009-07-26 @ 00:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt