ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Nicollette Sheridan lämnar Desperate Housewives!



Ja, enligt hemsidan E! kommer Edie att plötsligt dö i kommande säsongen av Desperate Housewives. Det är inte heller något falskt rykte för ABC har talat ut om att Nicollette Sheridan, som spelar henne, kommer lämna serien i April. Det kommer bli lite tråkigt och om jag själv får säga det tror jag att det har något att göra med Edies mystiske make Dave.
För övrigt så börjar serien igen tidagen den 3:e mars klockan 21:00.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet, jättetråkigt!

Vad jag läste var att hon skulle dö i en bilolycka!

2009-02-14 @ 16:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt