ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Lite nytt från mary-kateandashley

Jag har hittat lite nyheter från Mary-Kate och Ashleys hemsida; www.mary-kateandashley.com.

I Ashleys sminkväska

ASHLEY

I Ashleys sminkväska finns lite allt möjligt. Det billigaste - handrengöring - kostar 2 dollar (ca 13 kronor) och det dyraste - en Gucci-sminkväska - kostar 180 dollar (ca 1150kr). Sminket hon använder är concealer, ögonskugga, solpuder, läppbalsam, ögonbryns-borste, ögonfransböjare och mascara från Yves Saint Laurent. Tillsammans kostar hennes sminkväska 408 dollar! alltså 3069 kronor.

Mary-Kate's song of the Week
 
Själv tycker jag att Mary-Kates låtval inte var särskilt bra. men i och för sig har jag bara lyssnat på den en gång och första gången är låtar nästan aldrig bra. ;) Men lyssna gärna om du vill.

Influence

På hemsidan är det en lång text om deras bok;  vilka de intervjuade, hur de gjorde den och lite sånt. Om ni vill läsa den kan n i ju kolla på hemsidan men jag orkar inte. ;) Jag tänkte bara säga att boken har premiär den 28 oktober i USA, men jag har ingen aning om när den kommer till Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt