Solen har hittat tillbaka

Hej hej, ännu en vacker dag. :)
Idag vaknade jag klockan nio och jag kunde inte somna om så jag gick upp och åt frukost.
Sen gick jag ut på balkongen ett tag och solade. Det blev väldigt varmt så jag orkade inte sitta där särkilt länge. Efter det tog jag en dusch. Nu har jag ätit lunch också, gjorde en omelett (eller hur det stavas) med ost, skinka och tomat.
Har lite bilder jag vill lägga in på datan men det går inte eftersom vår vanliga datas mus inte funkar så jag får använda en bärbar. Det är därför som det också kan bli lite stavfel ibland, (vissa tangenter trycs inte ner tillräckligt hårt.) ;)
Vet inte riktigt va man ska hitta på idag. Egentligen skulle jag och min syster åkt och badat men jag tror inte att det blir så.
Nu ska jag gå och ringa någon kompis. bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0