Rolig dag

Hej, hej nu är jag lite gladare igen, för idag kom Maria hem från Thailand! :)
Hon har varit där i en månad och köpt massor med saker, hela hennes rum var fullt av kläder. Bland annat har hon köpt filmer som What happens in Vegas, Sex and the city - filmen, I am legend och förtrollad. Hon hade också köpt en pikétröja och örhängen till mig.
Idag kom hon till oss typ vid halv ett och så var vi ute lite och jag kom nyss hem. Vi gjorde inte så mycket, men det var ändå kul att bara gå runt och prata. :-)

Egentligen ska jag väl laga mat nu, men vi har nästan ingen mat hemma så jag tänkte vänta tills mamma kommer, för jag e så trött på pasta. :p
Nu ska jag kolla om det finns någon ny musik att lyssna på, har nästan inte hört på The Voice någonting.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0