Mycket sol på en lördag

Hej hej, äntligen kan jag skriva. Idag vaknade jag tio och gick ut på balkongen för att sola ett tag. Efter det så tog jag en dusch och när jag kom ut ur duschen sa Rebecka att Frida hade ringt så jag ringde upp henne. Vi bestämde oss för att gå och bada så vi tog bussen till Flaten. Eller ja, när vi kom ner mot busshållsplatsen ser vi våran buss åka iväg så vi måste vänta på nästa buss i en halvtimme. Sen går vi av i Skarpnäck och väntar på nästa buss som skulle komma efter fem minuter, men kom efter tio. :p
När vi äntligen var framme så finns det typ ingen ledig plats. Asså jag lovar, det var helt fullt, så vi fick gå till den lilla stranden. Där var det mest barn som stänkte vatten och sand vart de än gick men jag och Frida försökte vara så långt bort från de som möjligt.
När klockan närmar sig fem går vi tillbaka till busshållsplatsen och väntar på nästa buss. Där stod det skitmycket människor och bussen var såklart försenad - igen. Som tur var behövde vi knapt vänta nånting alls på nästa buss och den var helt tom när vi klev på.
Sen när jag var hemma tog jag halva pizzan från igår och åt. Och sen dess har jag inte gjort så mycket. Såg på en film som hette Family Vacation med bl a Vannessa Williams, Solange Knowless och Cedric Entertainer. Den var rätt kul.
Aja, jag får skriva mer sen.
/Renée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0