Globen

Idag har jag varit i Globen. Jag och Rebecka åkte dit vid halv två, jag skulle ha köpt en parfym men hittade ingen å jag köpte inget. Det var ändå skönt att komma ut lite, känns som det var jättelängesen jag var i stan, Sen har jag inte gjort så mycket. Var tvungen att diska eftersom vi får vara hemma. Just det, Rebecka sa att hon skulle sova hos Sofie i helgen, istället för att åka till landet, och då vet inte jag vad jag ska göra. Jag kan ju iof fråga någon kompis om någon vill följa med dit (vem som nu gör det frivilligt) eller om jag ockå får sova hos nån.
Nu måste ag väl göra middag, för Rebecka skulle väl inte kunna göra det själv.
Vi ses, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0