En regnig dag

Hejsan!
Jag kom nyss hem efter att ha varit och fikat med Maria och Rebecka. Vaknade typ ett idag och Maria kom hit vid halv tre. Sen gick vi till det nya fiket i Högdalen. Har velat gå dit sen det öppnade för några månader och äntligen gick vi dit. Jag beställde brownie med ganska mörk choklad och vit choklad ovanpå. Det var jättegott och mättande. ;) maria åt daimtårta och vi bjöd Rebecka på en chokladmuffins. Efter det gick vi till Konsum för vi skulle handla lite mat. När vi kom ut så spöregnade det och vi vart lite blöta. Nu lagar Rebecka mat (köttbullar och makaroner) till oss och sen ska vi se på någon av de nya filmerna som Maria köpt. Förmodligen någon Bring it on som jag aldrig sett förut.  Aja, kan inte sitta här, ska väl vara med Maria också. :p Kram

min brownie
Min goda brownie med mycket grädde. :)
Marias
Marias daimtårta.
regn
Vet inte om det syns så mycket, men det regnade rätt mkt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0