Bio idag

Hej hej, jag skrev inte något igår för jag hann helt enkelt inte. ;) Först gick jag till Frida för vi skulle vänta på några kompisar. Vi väntade i typ 2 timmar och sen åkte vi till Flaten igen. Den här gången  var det inte lika mycket folk och vi åkte hem runt sju på kvällen. Sen åt jag middag och efter det var jag med Frida. Vi var först hos henne, sen var vi ute lite och sen gick vi hem till mig. Hon gick hem typ vid halv tolv.
Idag ska jag på bio med några kompisar från skolan. Vi ska se på Hancock. Maria kanske också ska med, hon och Rebecka åker iallafall med oss in till stan.
Nu måste jag fixa mig för vi ska mötas om en och en halv timme. :p
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0