Hemma igen

Efter att först ha suttit i en bil, sen ett tåg i 40 minuter och till sist stått upp i en tunnelbana från Centralen så är jag äntligen hemma. Jag åkte till landet i fredags och jag var där nästan en vecka. Förutom att vår kusin kom och hälsade på så har det väl inte hänt så mycket. Det har regnat och regnat så där rök mina och Rebeckas planer att sola. Nu är det ju mindre än två veckor tills skolan börjar, men nästa vecka ska jag iallafall på Grönan. Sen får jag väl se vad jag gör med de andra dagarna. Hoppas vi kan hitta någon båt som går, för vi hade ju tänkt åka till Åland också men den båten vi skulle ta gick inga passande dagar.
Ja, nu får jag väl se vad jag ska göra. Det känns lite ovant att vara hemma, men ikväll får jag se nån film, om inte Maria är Vi ses. kram

Uppsala stn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0