Grönan nästa!

Hejsan, har inte skrivit något idag som ni kanske har märkt.
Men jag har faktiskt inte gjort så mycket idag, men ibland måste man ju ta det lite lugnt också. Åt pizza till middag, men gud vem bryr sig? Jag blir väl inte precis tjock hoppas jag.
Har nästan läst ut min bok, Harry Potter 4. Min brorsa har tjatat på mig och Rebecka i flera år på att vi ska börja läsa de böckerna och för några år sen läste jag tvåan innan jag såg den på film och några år efter det tänkte jag att jag kunde börja med ettan och sen så slutade jag efter det också. Och sen nu i sommar, efter att jag läste Da Vinci-koden i Spanien, så började jag med trean och så nu ska jag snart börja med femman också. Mitt mål är att ha hunnit läst ut sexan innan den kommer ut på bio och det tror jag att jag hinner också för den kommer väl inte förrän i vinter, tror jag.
Men sen måste jag ju läsa Gossip Girl-böckerna också, jag ska nog önska mig de i present den 6:e september.
Men nog om det, jag ska ju säga att jag ska till Grönan på måndag med några från friidrotten. Hoppas det blir kul, men det blir det väl, för man skrattar alltid med dem. just det, jag har inte bestämt hur jag ska göra med friidrotten i höst. Vi är bara fem i min grupp och två ska säkert sluta. Rebecka kommer säkert också göra det och jag vet inte hur jag ska göra. Det blir ju bara två personer kvar och jag tycker inte det är så kul längre, men jag vet inte vad jag ska göra istället. Några kanske ska börja på motionsboxning eller gym och jag vet inte riktigt. Gym går ju iallafall inte eftersom jag inte är sexton än.
Nu orkar jag inte skriva mer, måste väl gå och lägga mig snart. Är inte riktigt trött än men man måste ju vänja sig tills skolan börjar. God natt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0