En rolig fredags-kväll

Hej hej, nu sitter jag här vid datan och dricker kaffe, och jag tänkte berätta lite vad som hände igår.
Jo, efter middagen (pizza - igen) så ringde Maria på och undrade om vi kunde göra något. Det kunde vi eftersom jag hade världens tråkigaste dag igår, det vill säga tills hon kom. :) efter ett tag skulle vi gå ut och vi gick såklart till Högdalen och köpte lite godis. Sen var vi ute lite och när vi var på väg hem träffade vi någon kille som undrade var klockan var. Jag skulle precis ringa Rebecka så jag kollade på mobilen och sa det till honom. Klockan var då 20:18 så jag sa det till honom, men han bara stod där och kollade på mig och såg ut som han tänkte väldigt mycket. Jag trodde ju att han inte kunde digital tid så jag tänkte precis säga till honom att den var tjugo över åtta, då Maria sa: "Det är han!". Jag fattade vem hon menade eftersom hon och Rebecka har berättat typ 100 gånger om den gången de träffade honom. Han hette Ceasar och hade jobbat för Stockholmsgruppen, men nu skulle han ha kontrakt med något annat företag. Från början hade han trott att jag var Rebecka.  Och efter han hade frågat massa frågor om min syster så kunde vi fortsätta gå hemmåt.
När vi kom hem gick vi till Maria ( vi bor ganska nära varandra) och där såg vi lite på tv och ritade. Fast det var mest jag som ritade, haha. :)
Och idag gick jag upp nio och sen gick jag ut och sprang vid tio och nu har jag duschat och allting sånt. Ikväll kanske jag ska gå på The Voice i Kungsan med Maria och Chennie, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra på dagen. :)
Skriver senare, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0