Första inlägget

Nu har jag hållt på i flera dagar och försökt fixa bloggen så att den ser lite bättre ut. Nu orkar jag inte mer och tänkte skriva lite istället, öfr det är väl iaf det man ska göra med bloggen. ;)
Idag har jag varit i stan och jag köpte en present till en kompis som fyllde år i fredags. Har inte träffat henne på ett tag nu så jag får väl göra det någon dag.  
Vet inte riktigt vad man ska hitta på resten av kvällen. Om jag nu orkar för jag är ganska trött. Fast´nu börjar det bli lite bättre väder, förut åskade det ju och jag hann bara räkna till en. Jag tror att den är en kilometer bort om man räknar till tre.
Men nu kanske jag ska gå och äta, orkar inte sitta här mer. Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0