Rolig dag

Hej hej. Idag var jag ju på bio, som jag sa förut. ;) Filmen var bra fast jag tkr den var lite för kort. Egentligen är den från 15, men vi kom in ändå. Det är ju bara ett års skillnad och jag tror ändå inte att det är någon som orkar bry sig. Jag skulle iallafall inte göra det, den var inte precis läskig.
Efteråt mötte jag Maria och Rebecka, som hade varit i stan medans, och vi gick till MAX och åt. De åt Friscomål - jättegott - men jag var inte lika hungrig efter att ha ätit en halv popcorn. Sen gick vi till närmaste tunnelbana. Först fick vi gå ända ner till blåa linjen och sen kom vi upp till de där rullbanden, där jag passade på att ta lite kort, och sen kom vi upp till gröna linjen. Vi behövde iaf inte vänta på tunnelbanan i mer än en minut.
När vi kom hem så gick Maria hem, Rebecka satte sig vid datan och jag skulle se på Morden i Midsomer. Men nu ska jag inte skriva mer för jag ska se på Sex and the city, haha. Har börjat se på det sen sommarlovet började och nu kan jag inte missa det. :p
Vi ses. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0