grönan igår

Hej hej. Kunde tyvärr inte skriva något igår för jag var på Grönan. Eller först vaknade jag halv tio och jag och Rebecka var ute och sprang ett tag. Sen gjorde jag mig i ordning och vi träffade mamma i stan. Där köpte vi presenter till mina halvsyskons (Elenor och Johans) barn. Efter det tog vi bussen till Gröna Lund. Vi var framme där ungefär vid tre.
Vi var lite hungriga så vi började med att äta. Sen åkte jag och Rebecka lite karuseller, bl a Jetline, uppskjutet och Extreme, sen träffade vi Elenor och Johan och deras familjer. Ja, sen åkte vi lite mer och vi kom väl hem vid halv tolv.
Gröna lund

Idag har jag inte gjort så mycket. Skulle ha vart med en kompis men hon var tvungen att åka till hennes landställe. tänkte att jag kunde städa lite på rummet, för det e jätte stökigt. :p
Sen får jag hitta på något. Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0