God pizza

Pizza
(Den var godare än den ser ut :p )

Åkte aldrig till Farsta idag för den där killen var typ inte hemma och då kändes det lite onödigt.
Istället gick jag, Maria och Rebecka ut lite och då kom vi på att vi kunde baka pizza så vi gick hem igen och sen gick vi och handlade jäst och skinka. Sen, när vi hade ätit klart, så skulle de se på The Hills och snrt ska vi gå ut, eftersom Rebecka sitter och tjatar om att hon inte vill vara hemma hos oss som vi alltid är och Maria vill inte gå hem till henne. ja, vi får väl se hur vi gör, jag tycker iaf det är jättevarmt här och det skulle vara skönt att gå nån annanstans. :p och imorgon ska vi till landet JÄTTElänge, jag tror vi kmr hem den tionde eller något och sen ska vi på kryssning.
Får väl se när jag skriver nästa gång, har ju inget internet på landet.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0