En lång promenad

Hejsan bloggläsare!

Efter att jag skrev mitt senaste blogginlägg så kollade jag om någon kompis kunde göra något. Som vanligt hade alla planer för dagen och jag fick hitta på något på egen hand.
Ricke frågade om jag ville gå på bio men Maria har köpt de flesta bra filmer som går på bio nu, utom Hancock men den ska jag se med några kompisar senare i juli. Vi bestämde oss för att gå ut lite. Först gick vi till Bea i Svedmyra och där köpte vi glass. Jag tog Mayan Mystica. Jag hade inte ätit den innan och den var god, fast lite julig som det stod i FRIDA. Sedan gick vi mot Hökarängen och sen gick vi in i en skog och kom ut vid några radhus inte så långt hemifrån. Promenaden tog ungefär två timmar så när vi var hemma så gjorde jag lite mat. Tog snabbräkor ur frysen som man ska blanda med pasta. Efter middagen diskade jag och för typ en halvtimme sen satte jag mig här.
Tänkte gå och göra lite popcorn snart och sen se någon film, antingen Välkommen mrs Doubtfire med Robin Williams, på trean, eller Gangs of New York, på fyran. Jag får se. ;) Aja vi hörs sen, kram.


HancockMayan Mystica

Ska se Hancock snart, längtar. :)      Och glassen var god.         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0