Söndag

Hej, nu är jag äntligen klar. Vi vaknade typ ett idag och rebecka och Maria åt makaroner till frukost (usch) och jag åt mannagrynsgröt. Igår, efter att jag skrev blogginlägget, såg vi lite på Real World och sen gick vi till köket för att göra popcorn. Först gjorde jag för lite så jag fick göra en gång till och då kom Rebecka hem.  Sen så satt ju Rebecka vid datan  Youtube-klipp. Bl.a så såg vi johan Glans och Magnus Betner när de var på Stockholm Live (inte tillsammans), fast Rebecka ville hellre se på några videor med oväder. :p Sen, när Maria fick datan, så kollade vi på videor med Kissie på hennes blogg och jag kan ju säga att hon inte är min idol, precis.
Nu sitter vi på golvet och de har precis slutat sit kuddkrig. :) Vi ska snart gå ut, efter att Rebecka har bestämt kläder.
Vi hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

sajk att jag ville kolla på oväder!!! det kom upp ett klipp med en blixt och då var ju jag bara TVUNGEN att kolla, men jag VILLE inte!! läs policyn innan du skriver blogg, för jag tror att det står att man inte får ljuga!

2008-08-10 @ 18:47:24
Postat av: Rebecka

och om det inte gör det, så borde det göra det!

2008-08-10 @ 18:47:52
Postat av: Nenne

Svar: Okej, förlåt då. Men ta det lilla lugna.

2008-08-10 @ 22:37:54
URL: http://mka0lsen.blogg.se/nennes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0