Rolig dag på Gröna Lund

Gröna Lund
Hej hej, nu är jag hemma igen! :)
Det var roligt på grönan, men jag kunde gärna stannat lite längre. På färjan dit började någon säkerhetskontroll-man prata med oss och först skämta han och sa att Grönan var stängd. Men den gick vi ju inte på och då började han prata om lite allt möjligt. Vi träffade honom på vägen tillbaka också fast då sa han inget förrän vi gick av, haha.
Och nu har jag precis lagt in nästan alla bilder på bilddagboken och ska lägga ut några här. Imorgon börjar egentligen första träningen för oss, men vi ska nog gå dit och säga att vi slutar. Stackars våran tränare, vi var ju de enda som gick i hans grupp. :( Men ja, nu ska jag fixa en sak på youtube, eftersom jag precis laddat ner ett gratis program så man kan lägga in videor från kameran. Skriver säkert ikväll också. :)

Jet Line, GrönanGröna Lund

Kommentarer
Postat av: r

WTF är det där för header ?? :P haha fuling

2008-08-11 @ 23:40:33
Postat av: Nenne

Svar: mm, synd för dig då.

2008-08-13 @ 00:44:25
URL: http://mka0lsen.blogg.se/nennes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0