Bara 6 dagar kvar

Hej hej! :)
Idag har jag ine gjort så mycket, faktiskt. Jag, min syster och Jennie åkte till terminens första friidrotts-träning och berättade att vi ska sluta. Jag tkr inte vi hade något att oroa oss för, för våran tränare hade nog förstått det. Nu vet jag bara inte vad jag ska göra men jag får väl träna som jag har gjort under sommarlovet - fast kanske lite mer ordentlig. Jag menar, man kan ju inte hoppa över vissa träningar. Men det är ändå skönt att ha lite tid till kompisar också som jag typ itnte hade förut då alla tränade på olika dagar.
Nu är det bara sex dagar kvar tills skolan börjar och det känns som om sommarlovet har gått hur fort som helst. Man borde väl egentligen ta vara på den lilla tid som är kvar så jag får hitta på lite saker med kompisar.
Men det finns ju ändå en sak som är bra med att sommarlovet börjar ta slut och det är ju min födelsedag. Idag är det faktiskt 3 veckor och 3 dagar kvar. :-)
Jag är inte helt nöjd med min bloggdesign så imorgon ska jag tänka ut en ny. Hinner ändå inte göra det nu för jag ska inte vara uppe hela natten. Jag måste ju börja vänja mig lite i och med att skolan börjar.
Ja men jag skriver väl imorgon också. :) Kanske inte så mkt, dock, eftersom jag ska ta vara på tiden! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0