ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Tvillingarna har inte sett sin systers film

Elizabeth Olsen, yngre syster till Mary Kate och Ashley, bryter ut som en stor filmstjärna. Sundance fick hon beröm för sitt arbete i Sean Durkins Martha Marcy May Marlene, en indiefilm som hyllats och fick omedelbart en distributör. FIlmen gick också på filmfestivalen i Cannes, som är en verklig bedrift. Men varken Mary Kate eller Ashley har sett det. Igår kväll sprang jag på dem PJ Clarkes i World Financial Center, strax innan starten av Tribeca Film Festival screening av Cameron Crowe's unionen. De hängde över en trämonter, och satt mittemot Lauren Hutton, som gav dem någon form av råd. Först trodde jag att tvillingen närmast mig var Elizabeth (alla har ettstarkt släktdrag). Men det var Mary Kate. Efter att vi sorterat ut det, frågade jag dem om de hade sett filmen. Ingen av dem hade det, och det är oklart om de kommer att följa med Elizabeth till Cannes. Jag frågade inte dem vad de tyckte om att Charlie Sheens försvunna gudinna, Bree Olsen, som använder deras efternamn som signatur.

AV: Roger Friedman, http://www.showbiz411.com/2011/04/21/olsen-twins-have-not-seen-sisters-big-movie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt